Victoria zhubla 6 kilo! Přesto jí na zadku ruply kalhoty!

01.10.2008 10:41

 

 

Zpěvačka Victoria

Zpěvačka Victoria

Victoriiny kalhoty trochu nevydržely. Návrhář Lukáš Lindner, Victoria a Jana Švandová. Jana byla hodně rozdováděná. Hanka Mašlíková Exotická modelka Gina.

Klikněte na fotografii pro její zvětšení

 

Další fotky

 

 

R'n'B zpěvačka Victoria (24) má o šest kilogramů méně, ale přesto její elastické kalhoty na zadku nevydržely a přímo ve švu praskly. Příčinou buď bylo její vystoupení plné tance - nebo malá velikost...

 
„Vůbec jsem si toho nevšimla, muselo se mi to stát během vystoupení. Asi špatná kvalita," brala s humorem nepříjemný trapas Victoria, která v music klubu Solidní nejistota vystoupila na módní show návrháře Lukáše Lindnera.

„A to už nemám tak velký zadek! V poslední době jsem šest kilo shodila. Trochu jsem se omezila v jídle a hodně tancuji," říká zpěvačka, jejíž pozadí je často přirovnáváno k nemalému zadečku latinskoamerické star Jennifer Lopez.

Lindnerova kolekce společenských šatů měla velký ohlas.Většina z nich byla ušita z průsvitných materiálů a předváděly je silikonové krásky Hanka Mašlíková a Vlaďka Erbová. Závěrečné defilé obstarala návrhářova kamarádka, nestárnoucí herečka Jana Švandová. V rudé róbě pošité flitry, s kožešinovou pelerínou, vypadala úchvatně.

„Poprvé jsem šaty od Lukáše měla na předávání filmových cen a měly obrovský úspěch. Jak u žen, tak u mužů. Od té doby nás pojí velké přátelství," tvrdí Jana. „Šít na takovou dámu, jako je Janička, je radost. Je to taková moje múza," nešetří slovy chvály Lindner. (mr)
Zpět