Vaše videa

19.09.2008 12:12

 

Vaše videa

 

SK8 vs. BMX vs. MTbike

Moc to neumíme ale snažili jsme se...

SALSA

Benice:Roman-Hanka

MTB MARATON OKOLOPARDUBIC (duben 2008)

video ze závodu CYKLOMARATONTOUR

Cross country Loukov 2008

III. ročník Cross country dvojic v Loukově u Semil. Uspořádali Enduro Martinice a Muzeum Loukov 2. 8. 2008. Celé DVD má 108 minut.

11:28

BIKEPARK ŠPIČÁK 2008 ukončení sezóny

Náš první výlet na BIKEPARK na špičák a také první sjezdy :)

Vavrys dead

akce ši¨mi tarsan

SDH Zbraslav ženy ve Střelicích 2008 41,91s

Nepovedený útok holek ve Střelicích 41,91s 4. místo

Parašutistický výcvik

No... ten vlevo to dělá dobře, ten vpravo většinou pozdě a špatně. Ten vpravo jsem já... :-)

 
Od: xChaos

Golf - jak správně odpálit hůl

8 železo letělo 45 m

 

3.50 (4 hlasů)

Od: svatyjordi [seznam.c…

Jachta

Přípravy a start jachty. Jaderské moře, konec srpna 2008, pláže Lido di Spina, Itálie.

Njn náš Venda

V Tedražicích, Venda a jeho pionýr :D

Pád z kola

pády z kola

1:06

Ekologický auto.

Za maximálního řevu minimální výkon.

Koťátka

jednotlivá koťátka

Koťátka : - *

Tapince se narodili další čtyři koťátka :)

Santík

Na památku jednomu úžasnému koníkovi:-(:-)

 

3.25 (4 hlasů)

Od: FotoSarka [seznam.cz…

Já na Narisovi po kovbojsku..... =D

Bez sedla jen na ohlávce s vodítkem jako kovboj.... Hahahahahááá! =D

 

3.25 (4 hlasů)

Od: T.Karolka [seznam.cz…

Pavera a Naris ve výběhu.... =D

V Číčovicích si Paverka našla nového kamaráda,jmenuje se Naris a je to nádherný Tyrolský hafling.Věk bohužel nevím,ale říkají,že je dost mladý,takže mu je asi tak 7 let.Moje skvělá kamarádka Markéta si ho hrozně zamilovala,takže máme každá svého koně.

 

2.50 (4 hlasů)

Od: T.Karolka [seznam.cz…

1. Lonžování v kruhovce.....

Lonžování v Paveřině novém domově v Číčovicích.Myslím,že se jí tam líbí. (PS.: nedivte se,že mi to moc nejde,ale lonžovala jsem po druhé v životě,poprvé jsem měla zlomenou ruku. =D)

 

3.00 (4 hlasů)

Od: T.Karolka [seznam.cz…

Kočka u tiskárny III

kočka u tiskárny III

0:40

Já první a druhý sjezd

Po tom druhém sjezdu bez peřiny mě pěkně bolel zadek xD

Murina Petrova (kočka) jak je schovaná před psem(dastym)na stromě(hruška)

Murina Petrova (kočka) jak je schovaná před psem(dastym)na stromě(hruška)

Milous Eliot Black

krmení milouška :-*

Dasty pes a Olin tlusťoch

Dasty pes a Olin tlusťoch

0:29

Sárinka prosí:o)

Sárinka prosí prostě pořád:o)

equestrian challenge-drezura

je to video ze hry lucinda greens equestrian challenge ale nevim proč tam mi nešlo natáčet víc jak třicet sekund tak alespoň kousek...

Štěňátka

štěňata, jak cucají od maminky žakyňky

 

3.25 (4 hlasů)

Od: Anicka.K8 [seznam.cz…

Ležící Mikeš

jak Mikeš-poník leží

 

2.75 (4 hlasů)

Od: Anicka.K8 [seznam.cz…

Gfre

gre

 

3.50 (4 hlasů)

Od: Luciasek781 [seznam.…

Co dokaze nuda xD

heh, malé haraseděníčko xD

 

2.75 (4 hlasů)

Od: Luciasek781 [seznam.…

Isabel werth reitsport

video ze hry která je fakt super..

 

3.00 (4 hlasů)

Od: Anicka.K8 [seznam.cz…

Mikeš - koník

Toto je mazlivý poník Mikeš jak se pase...

8:43

3.57 (46 hlasů)

Od: Kazma











Italy

Autor: tadys

Zpět