Utíral jsem Madonně i pot z prsou!

23.09.2008 13:51

 

 

Autor: abl
 

Nikdo o Madonně neví víc než její bratr Christopher Ciccone. Vypracoval se od jejího tanečníka přes osobního asistenta, který pečuje o garderóbu až po organizátora vystoupení.

O sestře napsal knihu Život s Madonnou, kterou jí věnoval k nedávným padesátinám. Madonna Louise Veronica Ciccone se marně snažila zabránit jejímu vydání. Bratr si totiž nebere servítky!

Moje práce garderobiéra na turné Virgin začíná. Madonna je na pódiu dost aktivní a vždy se hodně potí, takže máme od každého oblečení, které nosí, vždy tři kusy. Máme tedy 15 párů síťovaných punčoch, 10 párů rukavic, tři barevné kabátky a tři verze všech dalších kostýmů.

Když musím Madonně utírat pot - občas dokonce i z jejích prsou - cítím se neuvěřitelně nepříjemně.

Když přijde z pódia, já ji musím převléknout během několika vteřin. "Do pr..., Christophere, rukavice jsou úplně špatně! Jdi do pr..., ty idiote!" zahřmí. "Tak sakra dělej, nebo tě vyrazím hned teď!" řve na mě. Dupe nohama, vrtí se, takže jeden z háčků držících její podprsenku praskne. Než bych ji zašil jehlou a nití, popadnu spínací špendlík a sepnu podprsenku dohromady - opatrně, aby o tom nevěděla. Pak je zpátky na jevišti a zpívá a tancuje, jako by nebyl žádný zítřek. Slyším nadšený potlesk davu a vím, že za chvíli bude zase zpátky ve stanu a bude na mě křičet a řvát. Poslouchám příval sprostých slov, a místo abych se sesypal, vzpomenu si na našeho otce, který nám drhnul jazyk mýdlem, když jsme řekli jediné špatné slovíčko. Dneska by potřeboval celou krabici mýdla, aby Madonně vydrhnul jazyk.

Autor: red
Zpět