Striptér Kevin z Chippendales exkluzivně

22.09.2008 14:52

 

 

Striptér Kevin

Striptér Kevin

Chlapci předvádějí neuvěřitelnou show. Striptýzová skupina Chippendales. Striptér Kevin

Klikněte na fotografii pro její zvětšení

 

Již 9. října do pražského Divadla Hybernia zavítá partička namakaných striptérů, kteří si říkají Chippendales. Jejich dokonalá show nabytá erotikou vyvolává v ženách davové šílenství. Dlouhovlasý blonďák Kevin poskytl Super.cz exkluzivní rozhovor.

Reklama:
Kevine, jaké je Vaše původní zaměstnání?
Barman, zahradník.

Co rozhodlo, že se stanete profesionálním striptérem?
Když moje máma viděla the Chippendales a dostala nápad, že i já bych se měl zúčastnit konkurzu do téhle skupiny a vyšlo to.

Jak se staráte o své tělo, vlasy, apod.?
Vitamíny, zdravá strava, 5x týdně navštěvuji fitness, používám kvalitní produkty na vlasy a pleť.

Do kdy se chcete živit svlékáním?
Do té doby dokud nebudu mít pocit, že už bych se neměl objevovat na stagei. Díky show se zatím pořád cítím mladý a v kondici.

Máte představu, co budete dělat až striptýz pověsíte na hřebík?
Chtěl bych si otevřít možná nějakou restauraci nebo bar... prostě dělat nějaký svůj vlastní byznys.

Jste zadaný? Pokud ano, jak bere Vaši práci?
Nemám nyní žádnou přítelkyni, ve většině případů totiž nemají moc v lásce práci, kterou dělám. Jsem hodně na turné po celém světě a tudíž problém, na který jsem narážel, je i žárlivost.

Děláte vystoupení i na soukromých akcích?
Ano, ale většinou jen pro celebrity, které si nás najmou, protože produkce je velmi finančně náročná, zahrnuje hodně kostýmů a dalších věcí. Zároveň potřebujeme docela dost velký prostor na naše vystoupení - nikdy nepředvádíme jednotlivě.

Které místo na světě Vás nejvíce uchvátilo?
Už jsem navštívil spoustu míst - Moskva mě opravdu překvapila, Copenhagen je skvělé místo, miluju Holandsko a Praha je také jedna z mých oblíbených měst. Zde jsem minulý rok mimochodem strávil své narozeniny.

Jaké ženy se Vám líbí?
Mám rád ženy, které se rády smějí, dbají na svůj zevnějšek a obecně se s nimi příjemně tráví čas.

Několikrát jste již v Čechách vystupovali, líbí se Vám zdejší ženy?
Česká děvčata jsou velmi krásná a také velmi milá, ovšem ty z nich co jsem měl možnost potkat se mi zdála trošku stydlivá…věřím, že budu mít čas zde v Čechách strávit více času. (mr)
Zpět