Sex v pracovní době? Pšššt!

29.09.2008 15:20

 

 

 
sex
 
Foto: Profimedia
 
 

Nová metoda, jak povzbudit výkonnost zaměstnanců?

 
 

Pozor! Rozhodně nejde o sex na pracovišti, nebo, nedej bože, mezi kolegy! Může jít o zcela „počestný“ sex mezi lidmi, kteří si už dávno předtím vzájemně slíbili lásku.
 


Sex jako dezert


Mirek (32 let) se otevřeně přiznává: „Neznám větší povzbuzení do zbytku pracovního dne, než je sex s mojí manželkou během polední pauzy!“ Mirek má totiž tu výhodu, že jeho bydliště je od místa, kde pracuje, vzdáleno pouhých 10 minut pěšky.


 

 

sex
 
Foto: Profimedia
 

 


 

„Moje manželka je na mateřské, čeká na mě s obědem a jako chuťovčičku na závěr má pro mě připraveno krásné milování! Úžasně mi to pročistí hlavu. Zpátky do práce vletím jako drak a pracuju, až se ze mě kouří! Jen mám strach, aby to na mně někdo nepoznal, protože mi pak vždycky strašně zrudnou uši.“
 


Hlavně pro ty, co pracují doma?

Překladatelka Jana (40) většinu zakázek zpracovává doma. „Když už nevím, jak dál, klidně si udělám přestávku a chvilku se „věnuji“ sama sobě. Můj tajný tip je nějaká ta erotická hračka nebo studená sprcha,“ směje se.
 


„Logicky - nejvíc příležitostí k sexu v pracovní době mají ti, co pracují doma, ale mám i zážitek ze společného tlumočení s mým manželem na lékařském kongresu v Paříži. Byli jsme spolu v tlumočnické kabince a navzájem se v tlumočení střídali.


 

 

sex
 
Foto: Profimedia
 

 


 

Bylo to únavné, ale pak přišlo na řadu téma erektilní disfunkce u mužů a já se potměšile rozhodla, že svého manžela vyzkouším, jak na tom je, právě, když tlumočil a já měla volno. Byl tak bezbranný…udělal sice pár chyb a myslím, že několik vět překladu bylo účastníkům konference zatajeno, ale stálo to za to!“
 


Vzrušující rychlovka
 


Většinou jde o vzrušují rychlovku, která vybudí vaše smysly a nabije vás energií. Pokud zažijte takový neplánovaný sex, máte pocit, že děláte něco „zakázaného.“
 


 

Navíc i ušetříte čas! Přes den ještě také nejste tak unavení, jako když se vrátíte z práce až pozdě večer. Ideální je, když jsou vaše ratolesti ve škole, školce nebo třeba (přes poledne) spí a vy máte pro své erotické eskapády klid.


 

sex
 
Foto: Profimedia
 

 


Sex během pracovního dne má spoustu výhod
 


Zaměstnanci jsou pak na svém pracovišti spokojení a blaženě se usmívají. Zaměstnavatelé by měli vědět, že tato metoda relaxu je vhodná zejména u lidí, kteří pracují v managementu nebo pracují kreativně: vyčistí si hlavu a získají další inspiraci a nápady. Takže pokud se někde během polední pauzy zdrží déle, mějte pro ně pochopení…

Zpět