Playmate Erbová: Průsvitné šaty odhalily její bradavky!

01.10.2008 10:38

 

 

Vlaďka Erbová ukázala své sexy tělo.

Vlaďka Erbová ukázala své sexy tělo.

Nádherný dekolt! Modely Lukáše Lindnera leccos odhalují. Vlaďka je vyhledávanou českou modelkou. Vlaďka s manželem Zdeňkem a dcerou Viktorkou. Vlaďka Erbová ukázala své sexy tělo.

Klikněte na fotografii pro její zvětšení

 

 

Playmate Vlaďka Erbová (27), přezdívaná "česká Halle Bery", sice tvrdí, že své silikonové trojky nikdy v žádném pánském magazínu neukáže, ale tolikrát se na přehlídkách objevila v průsvitných modelech, že v pánském magazínu už nic ukazovat ani nemusí.

Reklama:

„Už se nikdy pro žádný časopis nesvléknu. Jednou jsem to již udělala a to stačí. Nechci se stát hvězdou pánských časopisů," tvrdí Vlaďka, která je pro své silikonové trojky vyhledávanou modelkou spodního prádla nebo odvážných modelů.

„Modely pana Lindnera jsem před touhle show vůbec neznala, ale musím uznat, že jsou velmi sexy. Říkal mi, že když mě uviděl na přehlídce salonu Moravec, tak si moc přál, abych jeho šaty předváděla. Tvrdí, že je umím prodat," přiznala Super.cz kráska, která z návrhářovy kolekce předváděla nejodvážnější róby. Takže hosté mohli vidět nejenom Vladčiny ladné křivky, ale i vztyčené bradavky.

„To asi manžel nebyl moc rád. Ale co, je to moje práce. Já mu taky neříkám, v čem má jít na led," žertovala Erbová, která je rok vdaná za mladého hokejistu Zdeňka Bahenského (22), s nímž má tříletou dceru Viktorku. „V poslední době máme s manželem trochu krizi, ale věřím, že se to brzy vrátí do starých kolejí. Žárlí, a přitom nemá na koho. Mám doma chlapa s nejhezčím zadkem na světě a budu ho podvádět? To bych byla blázen," tvrdí Vlaďka. (mr)
 
Zpět