Noid: 75 dní bez sexu? Proboha proč?

03.10.2008 16:26

 

 

Lucie Bílá a Vašek Noid Bárta

Lucie Bílá a Vašek Noid Bárta

Vašek Noid Bárta coby uhrančivý Garcia v muzikálu Carmen. Václav Bárta starší trávil večer po boku půvabných žen. Noidova maminka Lenka Vašek Bárta v kleci se lvy Leonem a Tarzanem. Lucie Bílá a Vašek Noid Bárta

Klikněte na fotografii pro její zvětšení

 

Muzikant Václav Noid Bárta (27) se Super.cz přiznal, že už skoro tři měsíce nespal se ženou! Proč? Prý na to kvůli zkouškám muzikálu Carmen, kde hraje démonického Garciu, neměl čas a ani náladu.

Reklama:
„Naposledy jsem měl sex někdy na začátku srpna. V podstatě po rozchodu s Luckou," řekl Super.cz Vašek. „Někdy mi to chybí, ale mám tolik práce a starostí, že na to rychle zapomenu," směje se muzikant.

A jak je to s jeho novou přítelkyní? „Žádná není. Pravda, jednou jsem řekl, že někoho mám, ale to bylo jenom kvůli tomu, aby si o mě lidi nemysleli, že jsem impotent. Fakt nikoho nemám," tvrdí Bárta, který včera společně se svou manželkou Lucii Bílou odehrál premiéru muzikálu Carmen.

Vašek byl úžasnej. Jsem na něj moc pyšná," řekla nám Noidova maminka Lenka, která na představení přišla v doprovodu kamarádky. „Na party se dlouho nezdržíme. Chceme se ještě zastavit za mým druhým synem Štěpánem v baru Postel, kde pracuje," dodala paní Bártová.

To Vaškův tatínek se na after party zdržel dlouho. Není divu, když mu společnost dělaly tři půvabné ženy. „To jsou kamarádky," vysvětlil svůj atraktivní doprovod Václav Bárta starší. „Venca byl dobrej. Ale stejně tomu rozchodu s Luckou nevěřím. Myslím, že to jenom hrají pro noviny," řekl Super.cz Vaškův táta.

Každopádně se Lucka s Vaškem po premiéře moc k sobě neměli, bavili se se svými přáteli a domů odjeli zvlášť. (mr)
 
Zpět