Lumír Olšovský: Přiznání homosexuality ho málem stálo život!

30.09.2008 11:13

 

 

Lumír Olšovský

Lumír Olšovský

Lumír se svým přítelem Pavlem. Lumír Olšovský

Klikněte na fotografii pro její zvětšení

 

 

Herec Lumír Olšovský (35) v období svého přiznání se k homosexualitě zažíval peklo. Rodiče mu doslovně vyhlásili třetí světovou válku a vyhrožovali mu, že když mu život dali, mají právo mu ho i vzít!

Reklama:
„Rodiče jsou z vesnice, z Moravy. Bylo to strašné, třetí světová válka to by byla oproti tomu slabota. To, že jsem se přiznal k něčemu tak zvrhlému, se pro ně málem rovnalo přiznání k vraždě nebo něčemu podobnému. Rodiče mně začali nenávidět a hrozili mi tím, že když mi život dali, tak mi ho můžou i vzít. S odstupem času je to docela legrační, teď se máme zase strašně moc rádi," vzpomíná Lumír na nejtěžší období svého života.

Jasná představa o jeho životě byla nalajnová - a najednou se jim svět otočil naruby. „Měl jsem před sebou život - budu mít ženu a tři děti, byt, pak větší byt, pak ten dům, auto, budeme jezdit na dovolené, stejně, jako to měli v životě oni," míní Lumír. Do svých sedmadvaceti let si svoji orientaci nepřipouštěl. „Nejtěžší bylo přiznat si to sám sobě, to mi trvalo 27 let, pak už to přiznávání a smiřování se s daným faktem bylo strašně rychlé," přiznal herec.

Lidé v jeho okolí nechápali, proč se šťastné manželství rozpadá a vyčítali herci, proč dělá hlouposti. Ani první reakce jeho ženy nebyla nejlepší. Měla pocit zklamání a zrady. Rychle ale nastal zvrat, manželka mu nabídka pomoc a stala se mu oporou. V době rozvodu měla jejich dcera Zdenička tři roky. Jako milující otec si tento svůj krok vyčítal. Dnes s úsměvem tvrdí, že když bude mít jeho dcera problémy, má už na rady dva tatínky.

Lumír dnes září po boku partnera Pavla (25), se kterým v době rozpadu manželství trávil hodiny povídáním na chatu. „Když jsem odešel od internetu, tak jsem si vzal mobil a protelefonoval jsem 16 tisíc. Pořád jsem potřeboval mít na uchu toho člověka, s kterým si rozumím, kluka, který jediný na světě věděl, že jsem homosexuál, kterému jsem strašně věřil," odtajnil Olšovský pro pořad Reflex. Zamilovaná dvojice se chystá uzavřít registrované partnerství a oficiálně tak zpečetit svojí lásku. (ks)
Zpět