Erotická tajemství mužů prozrazena!

30.09.2008 11:20

 

 

"Já bych bral tři blonďaté surfařky najednou. A ty?"

"Já bych bral tři blonďaté surfařky najednou. A ty?"

 

 

Tyhle chlípné myšlenky si muži nechávají pro sebe. Ano, i váš drahý. Pozor! Během čtení vás čeká šok.

ak často podle vašeho odhadu muži myslí na sex? Tři hodiny? Pět? Půl dne? Častěji?! „Celý den si vybavuju, jak jsem to dělal naposledy, a plánuju, jak bych to chtěl příště,“ popisuje své nejčastější myšlenkové pochody pětadvacetiletý mechanik Lukáš a klidně přiznává, že podobnými představami se průběžně baví od rána do večera. „Občas si v autobuse nebo třeba na ulici vyhlédnu ženu a představuju si, že jsem s ní v posteli. Mám přítelkyni, ale stejně si takhle hraju. Fantazírování přece není nevěra.“

Devětadvacetiletý výtvarník Michal dodává: „Na sex přestávám myslet, jedině když mám hlad nebo zrovna jím.“ Je vám asi jasné, že když se muži takhle intenzivně zaobírají jedním tématem, v hlavě se jim vylíhne spousta šílených nápadů. Některé mužné fantazie jsou zábavné, jiné sexy a některé vám naopak dokážou pořádně hnout žlučí. Jednomu ale věřte: Pokud jste se s drahým někdy bavila o jeho erotických myšlenkách, zaručeně vám převyprávěl jen zlomek smyslných scénářů, které si v duchu přehrává. Vy mu ovšem díky tomuto článku nahlédnete až na dno zvrhlé duše. Cosmo totiž podniklo další útok na tajemství chlapských mozků a vyzpovídalo šiřitele spermií, jaké erotické fantazie jim během dne (a noci!) tajně zaměstnávají hlavu. Čtěte zpovědi žhavé tak, že následujícím stránkám hrozí samovznícení.

1. téma: Jaký sex si tajně představuje

„Sním o divokém sexu s nádhernou ženou, která mi šéfuje v práci. Má brýle, drdol, kostým, punčochy a lodičky s podpatkem. Rozkazuje mi a já jí musím splnit každé přání. Zvláštní je, že moje skutečná nadřízená mě nepřitahuje ani trochu.“
Radim, 26 let

„V jednom Felliniho filmu je scéna, kdy chlap zaboří obličej mezi obrovská ňadra starší ženy. To bych chtěl zažít! Nebo by se mi líbil alespoň sex s hodně macatou milenkou. Neustále naznačuju přítelkyni, že se mi líbí její měkké bříško, ale nevěří mi a dál drží dietu, aby byla hubená jako modelka.“
Aleš, 23 let

„Představuju si, jak si to rozdávám se svou milovanou a dvěma dalšími ženami. Všechny tři přede mnou klečí a já se do nich na střídačku zezadu nořím. Nádhera!”
David, 30 let

2. téma: Na co myslí během milování

„Když hrozí, že budu hotový moc brzy, představím si tlustého chlápka v nátělníku, jak skáče přes švihadlo a na břiše se mu houpou špeky.“
Daniel, 31 let

„Lenku miluju, ale v posteli často myslím na jiné ženy. Naposledy jsem si vsugeroval, že objímám zrzavou úřednici z banky, u které jsem si odpoledne zakládal stavební spoření. Šíleně mě to vzrušilo.“
Tomáš, 27 let

„Když spím s přítelkyní, se kterou už chodím delší čas, nemyslím na nic - prostě si užívám sex. Při milování s novou partnerkou bývám nervózní, jestli dělám všechno, jak si představuje. Často se kvůli tomu vůbec neuvolním.“
Benedikt, 22 let

3. téma: Jeho nejlepší sex v životě

„S kolegyní jsme si na flámu navzájem prozradili, že bychom se spolu chtěli vyspat, ale dalšího půl roku se nestalo nic. Pak mě jednou po večírku pozvala k sobě domů, bez řečí ze mě servala oblečení, povalila mě na postel a vyskočila si na mě. Ůplně nejvíc se mi líbilo, když mě při sexu chytila za zápěstí a držela mi ruce za hlavou.“
Luboš, 32 let

„Nevím, jestli se to počítá jako sex, ale strašně rád si vybavuju, jak jsem se Karolíně v letadle vloupal pod kraťasy a laskal jsem ji, dokud se nezačala svíjet rozkoší. Měli jsme štěstí, že nevzbudila chlápka, který vedle ní pochrupával!“
Petr, 21 let

„Večer jsme se s Danou rozešli, ale ještě u mě musela přespat, protože autobus domů jí jel až ráno. Trochu jsme se opili a napadlo nás, že se naposledy pomilujeme. Totálně jsem se uvolnil. Nezajímalo mě, jak vypadám nebo jestli dělám všechno správně. Dana mi pak prozradila, že si milování užila úplně stejně jako já.“
Matěj, 20 let

„Lucie ležela na břiše a listovala erotickým časopisem. Nečekaně jsem  se do ní zezadu zanořil a dívali jsme se na žhavé fotky spolu.ÚŮplně otevřeně jsme mluvili o tom, se kterým z těch lidí na snímcích bychom se chtěli vyspat a jak bychom to s nimi dělali. Nikdy předtím ani potom jsem nebyl tak strašně vzrušený!“
Roman, 29 let

4. téma: Čím ho při milování štvete

„Moje bývalá se pořád ptala: ,Líbí se ti to? Dělám to dobře?' Nikdy se úplně neuvolnila, takže si milování nemohla ani pořádně užít. Za půl roku měla dva nebo tři orgasmy, i když jsem se fakt snažil, abych ji potěšil. Připadal jsem si s ní jako sexuální břídil.“
Ivan, 33 let

„Když jsem Alici naznačil, že se chci milovat, svlékla si kalhoty, plácla sebou na postel a prohlásila: ,Tak dělej.' Naprosto mě tím zchladila.“
Jakub, 24 let

„Renata se vždycky na sex půl hodiny chystala v koupelně. Vylezla navoněná, jenže já bych si ji rád občas vzal neumytou a s neoholenýma nohama. Když jsem to zkusil, měl jsem smůlu.“                     
Marek, 25 let

5. téma: Tajemství, které se vám stydí prozradit

„Bezpečně poznám, když mě žena vezme do pusy jenom z povinnosti. Jestli na orální sex nemáte náladu, do ničeho se nenuťte! Jakmile chlapa znuděně cumláte, začne se cítit nesvůj.“
Šimon, 30 let

„Když se před mužem svléknete, každý váš pohyb mu připadá sexy. Neexistuje nic, čím byste se mohla ztrapnit. Ze všeho nejhorší je, když ležíte jako žehlicí prkno a držíte jazyk za zuby.“
Jiří, 35 let

„Ukažte mu, jak se sama laskáte. Splníte mu pořádně žhavý sen.“
Jan, 23 let
Zpět